seo dla e-commerce

Doskonale radzimy sobie także w pozycjonowaniu stron małych, średnich oraz dużych firm. Tak samo jak w przypadku pozycjonowania sklepów, tak i tutaj rozpoczynamy od przygotowania strategii działania, którą później skrupulatnie wdrażamy.

Efekty naszych działań można sprawdzić w przygotowanych case study w oparciu o dane naszych klientów. Zapraszamy również do zakładki Referencje, w której znajdują się opinie wprost od naszych klientów.

seo dla firm

Na co dzień skupiamy się przede wszystkim na pozycjonowaniu stron. Naszymi Klientami są głównie średnie i duże sklepy internetowe, w których dzięki odpowiednio dobranej strategii i umiejętnemu działaniu wspólnie wypracowujemy coraz lepsze wyniki sprzedażowe.

Pracę rozpoczynamy od stworzenia strategii działania. Sprawdzamy techniczne możliwości poprawy sklepu, analizujemy treść oraz linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Pod lupę bierzemy słowa kluczowe i konkurencję. Sprawdzamy produkty oraz możliwości ich sprzedaży.

case study

Aby pokazać nasze możliwości przygotowaliśmy case study z naszych działań dla kilku klientów. Wybraliśmy po jednym kliencie z każdego sektora: mała, średnia i duża firma oraz mały, średni i duży sklep internetowy. Wybraliśmy również efekty dla działań w Polsce oraz dla działań zagranicznych (działamy dla klientów w języku angielskim).

Jak działamy?

Nasze działania przy pozycjonowaniu sklepów internetowych rozpoczynamy od analizy serwisu internetowego. Sprawdzamy technikalia oraz czytelność dla robotów. Analizujemy treści, które znajdują się na stronie, szukamy luk i proponujemy możliwości ich uzupełnienia. Audytujemy produkty oraz rozpoczynamy ich optymalizację. Sprawdzamy konkurencję. Dobieramy słowa kluczowe oraz dokonujemy ich klasyfikacji. Przyglądamy się linkowaniu wewnętrznemu, kontrolujemy linki przychodzące.

Z analizy i strategii przechodzimy do działania. Optymalizujemy sklep oraz rozpoczynamy prace związane z pozycjonowaniem strony i pozyskiwaniem linków.

wyniki pozycjonowania

Wyniki naszych działań można śledzić na bieżąco. Jesteśmy w stałym kontakcie – przy współpracy możemy używać standardowych środków komunikacji jak e-mail lub telefon, lub dodatkowych narzędzi.

Raz w miesiącu otrzymasz od nas również raport ze wszystkich działań wykonanych w danym okresie oraz analizę dotychczasowych wyników.

faq

Pozycjonujecie tylko sklepy internetowe?

Nie, prowadzimy również projekty związane z markami i stronami firmowymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego zachęcamy do kontaktu abyśmy mogli wspólnie zastanowić się nad tym czy i jak możemy pomóc.

Jaki jest minimalny budżet na pozycjonowanie sklepu?

Minimalny budżet niezbędny do rozpoczęcia pozycjonowania sklepu internetowego zależny jest od wielu czynników, m.in. od konkurencyjności, asortymentu, wielkości sklepu czy obecnej sytuacji. Niezależnie jednak od powyższych czynników nasz minimalny budżet, przy którym możemy rozpocząć współpracę to 1500 zł netto miesięcznie.

Jak rozliczacie się za swoje usługi?

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, także w zakresie rozliczeń. Standardowy model współpracy opiera się o stałą, comiesięczną opłatę abonamentową za wykonywane działania z wyznaczonym budżetem na działania lub abonament powiększony o prowizję od wygenerowanej sprzedaży w danym kanale (pozycjonowanie, Google Ads, Facebook, e-mail marketing).

Czy jest możliwość rozliczania się za pozycje?

Nie ma możliwości rozliczania się za pozycje. Taki model współpracy nie jest korzystny przede wszystkim dla Państwa. Przy pozycjonowaniu sklepu internetowego musimy pamiętać o tym, że najważniejszy nie jest de facto wzrost pozycji, a wzrost sprzedaży.

Czy Wasza praca jest bezpieczna dla sklepu?

W trakcie naszych prac żaden sklep nie został nigdy ukarany filtrem od Google. Stawiamy wysoki nacisk na wysoką jakość naszych działań oraz pozyskiwanych linków.

W jaki sposób pozyskujecie ruch do sklepu internetowego?

Jesteśmy zwolennikami kompleksowego działania dla sklepów internetowych. Takie są również nasze usługi. Oferujemy:

  • pozycjonowanie (SEO),
  • obsługę kampanii w Google Ads,
  • obsługę konta na Facebooku,
  • obsługę kampanii reklamowych w Facebook Ads,
  • obsługę kampanii e-mail marketingowych,
  • opracowanie i wdrażanie marketing automation (np. SalesManago).

Chcesz spróbować?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie dzięki jego pozycjonowaniu? Nic nie stoi na przeszkodzie – napisz do nas, sprawdzimy nasze możliwości i określimy jak bardzo możesz urosnąć dzięki współpracy z nami.

zaufali nam

dowiedz się więcej o pozycjonowaniu

Nie jesteś przekonany co do tego czy pozycjonowanie jest Ci potrzebne? Może zastanawiasz się nad samą istotą takich działań? Specjalnie dla osób, które chciałyby się dowiedzieć więcej o pozycjonowaniu przygotowaliśmy poniższy poradnik, który odpowie na wszystkie najważniejsze pytania – zarówno te podstawowe jak i bardziej zaawansowane.

co to jest pozycjonowanie?

Zacznijmy od podstaw – odpowiedzmy sobie na pytanie czym w ogóle jest pozycjonowanie? Najprościej mówiąc, pozycjonowanie to proces, który ma na celu wyświetlanie się wysoko w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe. Najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google (97,45% w 2020 roku), dlatego my skupiamy się przede wszystkim na pozycjonowaniu w Google.

Przeczytaj więcej:

co wpływa na wysokość strony w wynikach wyszukiwania?

Na wysokość Twojej strony w wynikach wyszukiwania, czyli na pozycjonowanie, ma wpływa wiele czynników. Możemy je podzielić na dwie podstawowe kategorie – są to czynniki off-site oraz czynniki on-site. W zakres off-site wchodzą wszystkie działania, które wykonujemy poza stroną. Jest to przede wszystkim budowanie odpowiedniego profilu linków (pozyskiwanie linków do strony), ale także liczba wzmianek o naszej firmie (jeśli prowadzimy działania lokalne) czy nasza aktywność w mediach społecznościowych (również z linkami prowadzącymi z tych mediów). Działania on-site są to natomiast wszystkie te rzeczy, które możemy wykonywać w obrębie naszej strony internetowej, czyli przede wszystkim jej optymalizacja oraz content marketing w obrębie domeny.

Przeczytaj więcej:

jak przebiega proces naszej współpracy przy pozycjonowaniu?

Proces to bardzo dobre określenie na pozycjonowanie stron. Jest to działanie, które trwa i wymaga od nas ciągłych działań. Początki są jednak zawsze takie same.

  1. Zaczynamy od doboru słów kluczowych. Określamy je na podstawie Twojej oferty.
  2. Kolejny krok to przeprowadzenie audytu strony i konkurencji oraz przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych oraz ich wdrożenie.
  3. Na następnym etapie rozpoczynamy działania związane z budową profilu linków oraz rozbudową treści na stronie.

Dalsze działania zapętlają się. Słowa kluczowe nad którymi pracujemy rosną w wynikach organicznych, my natomiast stale poszerzamy profil linków, sprawdzamy wyniki, analizujemy je i przygotowujemy cały czas nowe zalecenia do poprawy działań oraz poszerzenia treści pod nowe słowa kluczowe.

Przeczytaj więcej:

jak mierzymy efekty pozycjonowania?

Aby wiedzieć czy idziemy w dobrym kierunku musimy mierzyć efekty naszych działań. Składa się na nie:

  1. Mierzenie pozycji słów kluczowych przez zewnętrzne narzędzia. Obecnie do mierzenia pozycji używamy Senuto
  2. Mierzenie celów z ruchu organicznego. Cele ustalamy wcześniej i wdrażamy je w Google Analytics abyśmy mogli efektywnie badać przełożenie ruchu na ich realizację
  3. W przypadku sklepu internetowego także mierzenie transakcji, przychodów oraz współczynnika konwersji z ruchu organicznego

Dla każdego klienta tworzymy indywidualny arkusz w Google Data Studio, w którym znajdują się bieżące dane mierzące efekty naszych działań. Arkusz łączymy ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami, dzięki czemu klient w każdym momencie ma wgląd zarówno w pozycje słów kluczowych jak i w najważniejsze dane analityczne ze wszystkich narzędzi. Dzięki temu nie musisz wchodzić we wszystkie narzędzia osobno i wyszukiwać interesujących Cię metryk – wszystko jest już przygotowane w jednym dokumencie. Arkusz zawsze możemy poszerzyć o metryki, które interesują naszych klientów – każdy biznes jest bowiem inny i różne dane mogą być mniej lub bardziej istotne dla każdej strony.

Jeśli masz pytania dotyczące pozycjonowania napisz do nas. Chętnie na wszystkie odpowiemy.